|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
V4 Ascot 16.05 upp till 1500 kr, 30 kr andelen
Ser till min fasa att en busenkel rad igår gav 10900 kr på V4 Ascot.
Kyprios var ju stenklar i min värld och där blev gamle Stradivarius favorit... Måste prova idag således. Välkomna! https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...0-904584cb72a6 Ser att Inspiral dragit på sig tidiga 40+ procent. Högt när tränaren menar att hon kommer gå fram med loppet. Banan lär passa med raksträcka o lite uppförsbacke på slutet men distansen påstår tex en konkurrent är tveksam likaså ett förväntat snabbt underlag. Jag tror dessutom det är troligt att kullkamraterna kommit ikapp. Om hon får 40% får de mest troligt "för lite" streck. Den som gillar Inspiral, som förstås måste respekteras som obesegrad, får väl spika henne på en egen lapp, andelsspelet går för större utdelning. https://www.bloodhorse.com/horse-rac...-in-coronation Jag hart gjort ett utkast men lovar inget, kan bli helt annorlunda. Även om jag har några valda hästar i första avdelningen lämnar jag den blank till förmån för sena beslut. ![]() ![]()
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+4) |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Är rätt tidigt ute idag och det brukar sälja bra här på Sharps, så det ordnar sig nog att få ihop 1440 kronor insats eller annat radantal max 1500 kr iaf, men kan behöva bantas.
Köpt 270 kr själv nu. Spelar inte andelar jätteofta, här är mina två senaste V4-andelar, dessa var dock begränsade i potential(idag siktar vi högre): Churchill Downs, Kentucky Derby, en vinnare tog potten mitt system 0 kr. https://www.sharps.se/forums/spela-a...l-max-1000-kr/ Gulfstream Park knappa 4k till vårt system, fin spik enligt deltagarna ![]() https://www.sharps.se/forums/spela-a...el-max-500-kr/ Jag är ingen expert men gör så gott jag kan och något om hästar vet jag. . Senast redigerad av ExtremtRik den 2022-06-17 klockan 14:31. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ok 40 delar av 50 sålda.
har fem förprickade i första och en ska väck. iofs ingen katastrof då man ändå inte vet mycket... har även några skrällar på kö i andra lopp så vi får se... |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bytte nummer 12 mot nr 10 bra eller anus... och köpte sista fem delarna själv
nu kör vi!! 9 ser finfin ut men vi hoppas på typ nr 10 |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Skönt att inte tvåan i mål 5 Flaming Rib vann för jag såg en jag gillade och visste inte om det var 5 eller 15 då båda var mörkblå och 1an i 15 ofta är skymd...
Ett vinnarspel på nr 9 räddar upp V4-katastrofen. Men vi behöver bara ta hela potten och det fixar vi väl på resterande lopp
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Visst ja, raden för de som inte är med...
V4 Inlämnat: 2022-06-17, 16:05 Ascot Avd 1: 4, 7, 9, 10, 13 (3, 14) 2: 3, 6, 8, 11, 14, 17 (4, 13) 3: 1, 6, 7, 8, 11, 12 (10, 5) 4: 1, 4, 5, 6 (2, 3) 5x6x6x4 = 720 rader. 720 x 1 x 2,00 kr = 1 440,00 kr. Totalt: 1 440,00 kr. Min kostnad: 1 440,00 kr x 14/50 = 403,20 kr Rättningskod: MZZ BTB BMT |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
4a i avd 2 och 10 i avd 3 var såna som stod på kö att ta med.
Blir alltid stressat på något underligt vis annars var tanken att eventuellt gå kort i första och ta med dem. Nu hoppas vi på de godingar vi faktiskt har med istället. Illa att man måste spela babianlappar på andelsspel men någon gång kanske det ger en fördel också.. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Återigen en tidig häst (utan att ens vara nära att ha tvåan o trean i mål).
Marquand tillhör mina favoriter. A-häst. Vilket hade varit fördel på ett utskrivet. Nåja vi peppar peppar "lever"... |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Möjligt att jag är fel ute på Inspiral, trösten är isåfall att den är favorit.
Själva tanken med andelar är ju, åtminstone för mig, att jaga lite större kosing. Den droppar och tränaren har kanske varit tålmodig och väntat ut hästen, kanske en övertolkning att den inte skulle vara på topp. Kanske bara ett spöke att good to firm eller distans inte skulle vara optimal. Det senare kompenseras kanske av raksträcka och lite uppförsbacke.. Nåväl, jag jagar 1 Cachet, 7 Pizza Biancha o de andra vi har och är faktiskt mer orolig över att vi inte fick med nr 10 Sandrine än favoriten på andelen... . |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
huvaligen, Inspiral ser fantastisk ut men det gör även nr 8 Prosperous Voyage och sen vad som finns inombords kan man ju inte se....
|
|
|
|
|
|
|
|